sobota, 2 czerwca 2018

Podsumowanie czytelnicze maja!

Pogoda nas rozpieszcza. Słońce świeci, ptaszek śpiewa, czuć klimat wakacyjny! Czego chcieć więcej? (W tym momencie najbardziej oczekuje końca semestru, bo końcowe zaliczenia tuż - tuż, ale cii, jest świetnie i nie narzekam.).  (Nie)sprzyjające warunki atmosferyczne wpłynęły na mnie pozytywnie, pod względem czytelniczym. Przeczytałam w całości dziewięć książek!


W maju udało mi się przeczytać:
1. Charlotte Wood - "Naturalna kolej rzeczy"
2. Wojciech Chmielarz - "Podpalacz"
3. Vidar Sundstøl - " Obrączka diabła"
4. Kim Holden - "Promyczek"
5. Milena Wójtowicz - "Post Scriptum"
6. Mauren Johnson - "Nieodgadniony"
7. Kathryn Croft - "Córeczka'
8. Jenny Blackhurst - "Zanim pozwolę Ci wejść"
9. Gretu Gulsen - "Jak feniks z popiołów"

Standardowo, dominuje gatunek kryminał/thriller/sensacja! :D W końcu sięgnęłam po twórczość Wojciecha Chmielarza. Autor jest znany,  jego książki zyskują wiele pozytywnych opinii. A ja po przeczytaniu "Podpalacza", podzielam zdanie innych moli książkowych. Natomiast "Obrączkę diabła" szczególnie doceniam za klimat mroku, tajemniczości, niepewności. To jest coś, co najbardziej lubię w kryminałach. Z kolei "Zanim pozwolę ci wejść" wciągnęło mnie na maksa, a całość przeczytałam w kilka godzin! Następnie "Córeczka" - całkiem dobry thriller, ale czegoś mi w nim brakowało. 

"Promyczek" też jest bardzo znaną i lubianą książkę. A nareszcie dowiedziałam się dlaczego tak jest! Nie mogę się doczekać, aż przeczytam "Gusa"!Równie refleksyjną książką jest "Jak feniks z popiołów", recenzja niebawem ukaże się na blogu! Lubię, kiedy treść książki zmusza do przemyśleń.

"Post Scriptum" i "Nieodgadniony" to młodzieżówki, ale polecam również starszym czytelnikom.

Zaczytanego czerwca!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy czytelniczy miesiąc za Tobą. Zaczytanego czerwca życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę udany miesiąc, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w gorące dni mniej jest poznawania książek, lepiej czyta mi się w chłodniejsze dni, a już najlepiej zimą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wynik! Ja z tego grona czytałam tylko "Promyczka" i też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnej z tych książek, ale chcę przeczytać "Promyczka" i "Córeczkę"

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie Chmielarz czeka na półce, ale w pierwszej kolejności chcę przeczytać zadeklarowane wcześniej egzemplarze recenzenckie. Ach, to niełatwe życie blogera :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, sporo tego. Z przeczytanych przez ciebie kojarzę tylko "Obrączkę diabła", bo ktoś znajomy mi polecał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję naprawdę świetnego miesiąca :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! U mnie też 9. Chyba najbardziej w pamięć zapadła mi powieść "Spętani przeznaczeniem". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego "Podpalacza" zamierzam właśnie zamówić jako prezent dla Brata!

    OdpowiedzUsuń