czwartek, 31 sierpnia 2017

Książki przeczytane w sierpniu 2017

Sierpień pod względem czytelniczym był bardzo dobry. Przeczytałam dziewięć książek , przy czym ich oceny wahają się od 6 do 9.

Lista książek przeczytanych w sierpniu:
1.  Camilla Läckberg – Księżniczka z lodu (6/10) 
2.  Harlan Coben – Błękitna krew (7/10)
3. JP Delaney – Lokatorka (7/10)  klik
4. Remigiusz Mróz – Zaginięcie (9/10)klik
5. Harlan Coben – Tylko jedno spojrzenie (8/10) klik
6. Katarzyna Puzyńska – Motylek (7/10) klik
7. Camilla Läckberg – Kaznodzieja (6/10) klik
8. Magdalena Stachula – Trzecia (6/10) klik
9. Remigiusz Mróz –Rewizja (7/10) klik




Jaki widać byłam wierna kryminałom/thrillerom. Największe wrażenia wywarła na mnie książka Remigiusza Mroza – Zaginięcie. Z kolei Rewizja moim zdaniem jest trochę słabsza. Do jego twórczości jeszcze nie jeden raz sięgnę. Ponadto zaczęłam czytać cykl o Fjällbace Camilli  Läckberg. Skandynawskie kryminały całkiem dobre są.  Zapoznałam się również z literaturą Katarzyny Puzyńskiej. Spotkanie było udane.

Dwie pozycje z listy, to książki wydane w 2017 roku. Uległam modzie na nie i nie żałuje.

Tradycyjnie sięgnęłam po thrillery Harlana Cobena.  Jeden z cyklu o Myronie, a drugi „zwykły”. Swoją drogą liczba książek jego autorstwa, których jeszcze nie czytałam jest coraz mniejsza jest coraz mniejsza.

W związku, iż sierpień to czas kiedy mam wakacje, więc czasu na czytanie mam sporo.  Gdy wrócę na uczelnie z pewnością lista książek przeczytanych będzie znacznie mniejsza.

Zaczytanego września! J



7 komentarzy:

  1. Bardzo dużo kryminałów! Też przeczytałam w tym miesiącu Zaginięcie, ale nie przypadło ono moim gustom aż tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratulacje! Wielki stos! :DD
    Powodzenia we wrześniu!
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje świetnych wyników :)
    Powodzenia we wrześniu, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wynik :) Uwielbiam wszystkie książki Cobena <3
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie do kryminałów, thrillerów i ogólnie takich ,,mroczniejszych" klimatów chyba nie po drodze, ewentualnie na historycznym tle. Ale Ciebie naprawdę podziwiam! :)
    Życzę udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę te książki, a "Rewizje" przeczytałam i bardzo mi się spodobała.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń