czwartek, 10 sierpnia 2017

Remigiusz Mróz - Zaginięcie


Zapraszam do przeczytania kolejnej recenzji J

Autor: Remigiusz Mróz
Tytuł: Zaginięcie
Wydawnictwo:  Czwarta Strona

Liczba stron: 507




Z twórczością Remigiusza Mroza poznałam się w tym roku. Zachwycona Behawiorystą oraz Kasacją, z miłą chęcią sięgnęłam po Zaginięcie.

Zaginięcie jest to thriller prawniczy, w którym ponownie spotykamy się ze znanym duetem prawniczym – Joanną Chyłką oraz Kordianem Oryńskim. Tym razem główni bohaterowie podejmują się obrony rodziców,  którzy są głównymi podejrzanymi w sprawie zaginięcia ich córki.

Główni bohaterowie wzbudzają pozytywne emocje. Co raz więcej między nimi chemii.  Ich dialogi wywołują uśmiech na twarzach czytelników. Joanna charakteryzuje się niesamowitą odwagą, błyskotliwością, jest osobą twardą stąpającą  po ziemi. Z determinacja dąży do postawionych sobie celów.  Z kolei Zordon staje się bardziej odważny, pewniejszy siebie niż w poprzedniej części. Nabiera więcej doświadczenia zawodowego, wykazuje się samodzielnością


Fabuła interesująca,  aczkolwiek bardziej podobał mi się proces w Kasacji. Akcja dynamiczna,  trzymająca w napięciu, wywołuje dreszczyk emocji. Thriller nie nudzi długimi opisami, a jego treść niesamowicie wciąga. Im więcej przeczytałam, tym bardziej byłam ciekawa co się stało z dziewczynką. Zakończenia nie przewidziałam, było ono zaskakujące.

Jest to książka, od której ciężko się oderwać.  Zdecydowanie warto przeczytać, jeśli lubimy takie lektury, które trzymają w napięciu od pierwszych stron. Moja ocena 9/10. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz