sobota, 31 marca 2018

Podsumowanie czytelnicze marca 2018!



W marcu w całości udało mi się przeczytać pięć książek.

1. "Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris
2."Cień wiatru" -  
3. "Testament" - Remigiusz Mróz
4."Kochanka księcia" - Geneva Lee
5."Krucyfiks" - Chris Carter



+ trzy zaczęłam, ale nie skończyłam.
6. "Anioły i Demony" - Dan Brown
7. "Należysz do mnie" Karen Rose
8. "Niemiecki bękart" Camilla Läckberg


Zgodnie, z moim postanowieniem, w każdym miesiącu czytam jedną książkę Mroza. Po kilku miesiącach oczekiwania, miło było mi powrócić do cyklu z Joanną Chyłką! Poza tym, twórczość Camilli Läckberg, też jest przeze mnie lubiana. Więc jej kryminały (a dokładniej sagę o Fjällbace)  czytam w miarę często. 

Liście znajdują, dwa interesujące klasyki - "Anioły i Demony" oraz "Cień wiatru". Moja opinia o pierwszej z wymienionych książek, niebawem pojawi się na blogu. Zostało mi już niewiele stron do końca. Natomiast drugi pozycja - to jest jedna z tych książek, którą powinien przeczytać każdy mol książkowy. Zdecydowanie, mogę powieść, tą zaliczyć do moich ulubionych książek.

Z kolei książka "Za zamkniętymi drzwiami" swojego czasu była widoczna wszędzie. A jakość książki nie powala na kolana. Czegoś mi w niej brakowało. Aczkolwiek, dla porównania chętnie przeczytam "Na skraju załamania" :)

"Krucyfiks" to jeden z lepszych debiutów jaki czytałam! :) Nie mogę się doczekać, gdy przeczytam kolejną książkę Cartera! :D 

"Należysz do mnie" to kryminał z rozbudowanym wątkiem miłosnym! Moja opinia, wkrótce na blogu.

"Kochanka księcia" to romans, w królewskim wydaniu. :)  

Zaczytanego kwietnia! Radosnych  świąt! 

18 komentarzy:

  1. Akurat mi podobało się "Za zamkniętymi drzwiami", a "Cień wiatru" to już chyba klasyk ;)
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek :) Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  3. To by poznać wreszcie twórczość Mroza jest również moim postanowieniem. Zaintrygowała mnie książka Należysz do mnie, czekam na Twoją recenzję.:)

    Zdrowych , pogodnych, rodzinnych świąt, spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry miesiąc! "Kochanka księcia'' bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły i demony są super, uwielbiam Browna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytalam nic z Twojej listy. Super wynik 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całej Twojej listy przeczytałam "Za zamkniętymi drzwiami" a "Cień wiatru" czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za zamkniętymi drzwiami - to książka trochę przewidywalna, ale mnie i tak wciągnęła. Z chęcią też skuszę się na nową książkę bohaterki, zwłaszcza że już czeka na półce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik! Ja również postanowiłam czytać jedną książkę Mroza w miesiącu :D Chociaż najchętniej czytałabym po dwie, żeby nie mieć aż takich zaległości czytelniczych, jakie mam teraz :/ Za mną dopiero 12 książka Mroza. A teraz niecierpliwie czekam na ósmą Chyłkę <3
    Pozdrawiam! ;* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wyniku! :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Za zamkniętymi drzwiami" - niezwykle mocny, silnie oddziałujący, fascynujący i porywający thriller psychologiczny. Podobała mi się ta przygoda czytelnicza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzec zaliczam do udanego czytelniczego miesiąca, udało mi się trafić na kilka bardzo wartościowych tytułów. :)

      Usuń
  12. W marcu przeczytałam tylko dwie książki no, ale cóż mało czasu :)Fajne postanowienie z tymi książkami Mroza :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie gorzej ;). Trzy przeczytane książki, ale biorąc pod uwagę obowiązki to wypadło całkiem nieźle :P. I też kocham serie z Chyłką. Cieszę się że ją dawkowałam, kolejny tom - Immunitet, przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje serdecznie ;)
    U mnie 10 ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku :) Również czytałam Kochankę księcia, ale niezbyt jestem zadowolona z treści też książki

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2018/03/podsumowanie-marca-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, 5 książek to naprawdę super wynik :) Najbardziej ciekawi mnie ten kryminał z wątkiem miłośnym w tle :)

    OdpowiedzUsuń