wtorek, 1 maja 2018

Podsumowanie czytelnicze kwietnia 2018



Kwiecień minął zdecydowanie za szybko. Ledwie się zaczął, a już się skończył. Niedawno były święta, a teraz mamy już majówkę. A jeszcze trochę i znów będzie lato.




W kwietniu przeczytałam:
1) "Anioły i Demony" - Dan Brown - zaczęte marcu, skończone w kwietniu. Taki klasyk, który koniecznie trzeba poznać i samemu przeczytać, aby zrozumieć dlaczego ta książka jest tak dobra.
2) "Niemiecki bękart" - Camilla Läckberg - czyli kryminał z rozbudowanym wątkiem obyczajowym. Kolejny z cyklu o Fjällbace. Całym serce uwielbiam ten cykl. <3 a bohaterów szczególnie.
3) "The perfect game: zmiana" J. Sterling - kontynuacja "Rozgrywki", schematyczny romans, ukazujący, jak ważna jest miłość i pasja w życiu każdego człowieka.
4) "Wielbiciel" Charlotte Link - całkiem dobry thriller psychologiczny
5) "Słowa w ciemnym błękicie" Cath Crowley - książka o książkach
6) "O wiele więcej" Kim Holden - czyli różne oblicza miłości
7) "Czereśnie zawsze muszą być dwie" Magdalena Witkiewicz - autorka ukazała wybory i konsekwencje tych wyborów.


Patrząc na tę listę, większość z tych tytułów, to bardzo dobre książki w swoim gatunku. Z twórczością autorek Kim Holden i Magdaleny Witkiewicz, spotkałam się po raz pierwszy. I jedna i druga książka jak dla mnie rewelacja. Jeśli chodzi o numer 5 z listy, to dla książkoholiczki książka o książkach jest czymś wyjątkowym.
Twórczość Charlotty Link i Camilli Läckberg  jest bardzo przeze mnie lubiana. Więc książki te były dla mnie czystą przyjemnością.
Natomiast "Anioły i Demony" były dla mnie must read literackim. W końcu musiałam przeczytać i był to bardzo dobry wybór.
Najsłabiej na liście wypada "Zmiana" czyli przesłodzony romans.

Ostatnio co raz częściej sięgam po inne gatunki niż kryminał/sensacja/thriller i jest to całkiem miła odmiana. :D

Zaczytanego maja! :D



19 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku. Udało Ci się przeczytać naprawdę dobre książki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wynik - Anioły i Demony czytałam już dawno ale mi się wówczas podobała. Ja dziś padam więc moje podsumowanie będę tworzyć jutro 😛

    OdpowiedzUsuń
  3. A już byłam zdecydowana na książkę, którą mi poleciłaś... po przejrzeniu podanych przez Cb książek wybór będzie nieco trudniejszy. Anioły i demony czytałam parę lat temu i tez bardzo mi się podobała. O niemieckim bękarcie słyszałam ale nie miałam przyjemności przeczytać chyba najwyższy czas nadrobić zaległości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Browna czytałam- bardzo dobry !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam ochotę na Browna :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kwiecień wypadł tragicznie pod względem książkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ja przeczytałam bodajże dwie, albo jedną książkę mniej od Ciebie, ale i tak jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Wszystkie tytuły brzmią zachęcająco.
    Z ciekawością przeczytam "Niemieckiego bękarta"

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Niestety żadnej z tych książek nie czytałam ;)
    Zaczytanego maja życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie do "Niemieckiego bękarta" :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niemiecki bękart to moja ulubiona cześć z całej serii. Zazdroszczę, że jeszcze przed tobą kilka tytułów. Świetna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam ostatnią pozycję autorstwa Magdaleny Witkiewicz.Bardzo lubię jej książki. Polecam "Pierwsza na liście","Po prostu bądź", "Milaczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To był chyba udany miesiąc, prawda? Jest czego pozazdrościć! 😊 Brown - klasyka, Kim Golden - chętnie bym przeczytała, bo mam w pamięci rewelacyjnego ,,Promyczka" ☺ Pozdrawiam! włóczykija z
    Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak sobie myślę, że może by wypadało w końcu przeczytać coś Dana Browna...

    OdpowiedzUsuń
  15. O wiele wiecej jeszcze przedemną, a tak to niczego nie czytałam z twojej listy. Niby by wartało w końcu tego Browna wziąć, ale jakoś... meh.

    OdpowiedzUsuń
  16. Calkiem dobry wynik. Ja przeczytałam 12 książek, ale to z nerwów. Jak się denerwuję to czytam, a stres przed maturą ogromny 😐

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię, kiedy książki wpasują się w moje gusta czytelnicze, kiedy sporo w miesiącu uda mi się ich przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję przeczytania tylu książek! Z niektórymi pierwszy raz się spotykam :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń