niedziela, 29 kwietnia 2018

Garść cytatów ("Czereśnie zawsze muszą być dwie")


Witajcie!
Znacie to, uczucie kiedy zaczynacie czytać jakąś książkę i już pierwsze zdania do Was przemawiają, intrygują. Tak właśnie miałam, gdy zaczęłam zaczęłam czytać "Czereśnie zawsze muszą być dwie.".
Na co dzień, czytam masę kryminałów, ale od czasu do czasu lubię przeczytać coś innego. Ku mojemu szczęściu ostatnio trafiam na wartościowe tytuły.
W związku z tym, że cytatów w książce zaznaczyłam sporo. Wybrałam kilkanaście z nich i postanowiłam, zamieścić je na blogu. Gdy oddam książkę do biblioteki w szybki sposób, znajdę to co mnie ujęło najbardziej.
Wybrane cytaty może nie są odkrywcze, ale ukazują uniwersalne prawdy życiowe.

















                                                                           






























































Co sądzicie o twórczości tej autorki? Ja zdecydowanie chcę więcej.

18 komentarzy:

  1. Przytoczone przez Ciebie cytaty, zachęciły mnie bardzo mocno do sięgnięcia po tę książkę. 😊 Dziękuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać te cytaty, ale niestety trochę przekombinowałaś i aż mnie to po oczach razi, nie mam zamiaru ich męczyć przy próbie rozczytania. Polecam zrezygnować z cienia lub go zmniejszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć, że miałam tę książkę w rękach, ale uznałam, że jednak chyba nie warto... Ehh. No ale nic, może jeszcze kiedyś wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zbierać cytaty, pomagają mi w codzienności, inspirują, podsuwają pomysły i dobrą energię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej książce :) To znaczy, że muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujące cytaty :)
    Tytuł książki obił mi się o uszy, ale nie miałam okazji jej przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie dla odmiany zamieszczone cytaty zniechęciły do samej książki. Za to bardzo podoba mi sie twój sposób na ich "przechowywanie", muszę przemyśleć to u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem wyrwane z kontekstu zmieniają znaczenie, nie do końca chwytamy ich tło.

      Usuń
  8. Do tej pory nie znałam, ale cytaty są piękne ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tę książkę :D Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe cytaty. Zachęciły mnie do dania pani Witkiewicz kolejnej szansy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już od jakiegoś czasu zapominano zaznaczaniu cytatów i chyba czas do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe cytaty ,też nieraz czytam ,nawet wgrałam sobie aplikację z cytatami na smartfon.Warto przystanąć w biegu życia i pomyśleć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba żaden z tych cytatów nie odzwierciedla mojego podejścia do życia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te cytaty są takie prawdziwe..

    OdpowiedzUsuń
  15. ja przepisałam chyba z połowę książki:P

    OdpowiedzUsuń