sobota, 2 grudnia 2017

Podsumowanie listopada 2017

Witajcie! :)

Listopad zdecydowanie za szybko minął. Spadł już śnieg, święta coraz bliżej. Jeszcze 3 tygodnie i znowu zaczynam dłuższe wolne, może uda nadrobić zaległości książkowe! :D Stos książek do przeczytania powiększył się, a tempo mojego czytania zmalało. W listopadzie udało mi się przeczytać, 4 książki:

1. Margo – Tarryn Fisher
2. Bliźnięta z lodu – S. K Treymayne
3. Warkot – Jarosław Rybski
4. Odnaleziony – Harlan Coben




Po przeczytaniu Margo, złapałam zastój czytelniczy. Kolejne dwie książki czytało mi się ciężko, bo nadal nie mogłam skupić się na czytaniu. Dopiero przy Cobenie, wróciła moja chęć na czytanie.  Nie wiem, od czego zacząć grudzień. Mój stosik książek do przeczytania liczy kilka kryminałów, poradników psychologicznych oraz romanse.  

Zaczytanego grudnia! :D


7 komentarzy:

  1. Bardzo chcę przeczytać książkę Cobena.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że "Warkot" przy tym wcale czytaniu nie sprzyja. Jest dobry, ale nie porywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem, że nie wiem od czego zacząć grudzień. ;) Tyle książek na mnie czeka, że nie wiem za co zabrać się najpierw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Tarryn Fisher są wybitnie specyficzne, nie dziwie się że nie było łatwo ;) "Bliźnięta z lody" przeczytałam dawno temu, zupełnie przypadkiem tak na prawdę bo nie miałam pojęcia o czym jest książka i muszę przyznać że całkiem mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę przeczytać "MArgo" :)
    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak gratuluję wyniku! :D Myślę nad przeczytaniem Margo, ale jeszcze nie jestem pewna :D Tobie również zaczytanego grudnia i świątecznej atmosfery! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe lektury:) Ja chętnie przeczytałabym "Margo"

    OdpowiedzUsuń