sobota, 30 września 2017

Przeczytane we wrześniu 2017

Wrzesień minął zdecydowanie za szybko.  Z związku z tym czas na małe podsumowanie miesiąca.  Udało mi się przeczytać w całości siedem książek. Mniej niż w poprzednim miesiącu, ale mimo to jestem zadowolona.

Lista przeczytanych książek:
1. Charlotte Link – Oszukana (7/10)
2. Remigiusz Mróz – Immunitet (6/10)
3. Camilla Läckberg – Kamieniarz (6/10)
4. Harlan Coben – Krótka piłka (8/10)
5. Remigiusz Mróz – Inwigilacja (6/10)
6. Katarzyna Bonda – Pochłaniacz (6/10)
7. J. Sterling – Rozgrywka (4/10)


(Brakuje na zdjęciu dwóch książek)

Przeważają książki z gatunku sensacja/kryminał/thriller.

Standardowo byłam wierna swoim ulubionym pisarzom. Lubię powieści Harlana Cobena oraz Remigiusza Mroza.  Z miłą chęcią powróciłam do cyklu o Fjällbace. Ponadto po raz pierwszy przeczytałam powieści: Charlotty Link i Katarzyny Bondy.

Która książka najbardziej mi się podobała ? „Krótka piłka” Harlana Cobena zajmuje pierwsze miejsce. A reszta książek jest na podobnym poziomie, oprócz ostatniej na liście.

Czytam dużo kryminałów, aktualnie myślę, że za dużo.  W każdej przeczytanej powieści czegoś mi brakuje. Takiego efektu, po którym mogłabym powiedzieć „Wow, to naprawdę jest dobre”.




10 komentarzy:

  1. Wow, niezły wynik, może 7 to mało sztuk, ale większość z tych książek ma sporo stron! :) faktycznie jak czytasz dużo kryminałów, to konkurencja jest duża! A czytałaś Miłoszewskiego albo Roberta Galbraith'a?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny wynik! :) Coben i Mróz - też uwielbiam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też lubię książki z tego gatunku, ale często też sięgam po romanse :D Uwielbiam też Cobena. I mam w planach poznać twórczość Link :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wynik :) Uwielbiam kryminały, ale ostatnio staram się sięgać też po inne pozycje

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły wynik. Dosyć grube czytałaś książki a to też ważne :)Nie czytałam żadnej z Twoich przeczytanych, może kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przeczytałam 6 książek. Także standardzik jak dla mnie;) też wolę takie lekkie grubaski :)

    pozdrawiam,
    Paulina z linekwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem miłośniczką kryminałów ale ostatnimi czasy coraz częściej sięgam po książki z innych gatunków.. ale kryminałom i thrillerom dalej jestem wierna, jednak przeplatam je z innymi książkami. Harlana Cobena uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku. Sama nie mam się czym chwalić, bo tylko 4 ksiązki mam na swym kącie zaliczone.
    Życzę zaczytanego października.
    Pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń