sobota, 16 września 2017

"CzaroMarownik 2018" - magiczny kalendarz

Mamy wrzesień, dziewiąty miesiąc w roku. Za kilka dni zacznie się kalendarzowa jesień. Czas leci szybko, zanim się obejrzymy, wkroczymy w 2018. Kilkanaście dni wcześniej, będziemy szukać prezentów gwiazdkowych dla naszych najbliższych. Idealną propozycją prezentu może być kalendarz. Szczególnie dla osób, które lubią sobie planować i organizować czas. Ja nalezę do takiej grupy ludzi.



Wydawnictwo Kobiece przygotowało interesujące wydanie kalendarza – „CzaroMarownik 2018”.  Jego nazwa oraz okładka cechują się sporą dawką oryginalności. Kalendarz zdecydowanie przykuwa uwagę, wyróżnia się wśród innych na rynku. A jego zawartość spodobała mi się.

Otwierając kalendarz, po przekartkowaniu kilku stron zobaczymy „Magiczny horoskop”. Jak dla mnie tak obszerny opis, co czeka mój znak zodiaku jest strzałem w dziesiątkę. Lubię czytać horoskopy. Zawsze po Nowym Roku, wyszukuje ich Internecie. Tym razem zadanie mam ułatwione.
W „CzaroMarowniku” jeden dzień mieści się na jednej stronie. Mamy dużo miejsca na własne zapiski. Oprócz tego przy każdym dniu zostają wyróżnione imiona osób, które obchodzą imieniny. Ponadto znajdują się cytaty, które mogą być mottem na dany dzień np. „Żyj z pasją”. Moim zdaniem są to inspirujące słowa, które motywują do działania.  Oprócz tego,  w kalendarzu znajdziemy praktyczne porady. Szczególnie spodobał mi się tekst pt. „Niebanalne życzenia świąteczne”. Z pewnością wykorzystam wskazówki w układaniu życzeń świątecznych.





„CzaroMarownik 2018” jest dopracowany w każdym calu. Może być świetnym gadżetem dla kobiet, które lubią tradycyjny sposób planowania sobie dnia. Jego format umożliwia nam to, że możemy mieć go pod ręką nie tylko w domu, ale i na uczelni/ w pracy. Zmieści się w damskiej torebce. A ogromna nutka magii znajdująca się  tym kalendarzu, będzie sprawiać, że Nowy Rok  2018 będzie dla nas niezwykły.

3 komentarze:

  1. Fajna i przydatna rzecz widzę :)
    Super, że jest taki dopracowany.Muszę go kupić :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że mam słabość do takich rzeczy oczywiste jest to, że chcę swój egzemplarz posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy ostatnio zachwycają się tym kalendarzem :D

    OdpowiedzUsuń