poniedziałek, 4 września 2017

Kilka autorek, których twórczość lubię :)

Witajcie ;)

Bloga prowadzę bardzo krótko. O tym, że lubię czytać thrillery/kryminały, niektórzy z Was wiedzą. W dzisiejszym poście przedstawię krótką listę autorek, które polubiłam w swojej książkowej przygodzie. Wiecie jak bardzo lubię książki Harlana Cobena, Remigiusza Mroza. Dlatego też postanowiłam, że w swojej liście pominę pisarzy, o których już wspominałam wcześniej w swoich opiniach.

Autorzy, których polubiłam przed 18 r. życia.:

1. J. K Rowling – stworzyła magiczny świat, którym byłam zafascynowana długie lata. Mimo mojego wieku, do tej pory od czasu do czasu sięgam po Harry’ego. Warto dodać, że wszystkie tomy przeczytałam wiele razy. 



2. Beata Andrzejczuk –Z jej twórczości czytałam tylko Pamiętnik nastolatki (czytałam tylko części z Natką).  Świat głównej bohaterki był podobny do mojego. Autorka oprócz opisania życia codziennego, dawała cenne rady, które wykorzystywałam. Cykl ten wzbudzał we mnie wiele emocji.

3.  Marylin Kaye -  autorkę poznałam dzięki cyklowi Replika. Czytając, zdecydowanie byłam po wrażeniem. Książki wzbudzały wiele emocji i napięcia. Historia Amy na długo pozostanie w mojej pamięci. Niestety, z braku dostępności niektórych części, nie dałam rady przeczytać całego cyklu.

Autorzy, których polubiłam od 18 r.ż

1. Agata Christie – jeden z pierwszych kryminałów, jaki kiedykolwiek przeczytałam był właśnie jej autorstwa.  Kryminał ten nosi tytuł  „I nie było już nikogo”. Gdy przeczytałam, przepadłam w świecie kryminalnym. Świetnie skonstruowana intryga, zaskakujący finał.  Polecam!




2. Paulina Simons – autorka przestawiła w swojej trylogii „Jeździec miedziany” przerażający obraz wojny, a w tym wszystkim wielka, romantyczna miłość.





3. Sarah Jio – jej styl pisania jest lekki, a historie spod jej pióra są niezwykle poruszające.


A Wy jakich pisarzy lubicie? :)

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Agathę Christie i S. K. Tremayne :)
    Pozdrawiam,
    Justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. J. K Rowling najlepsza z najlepszych. Też ciągle wracam do Harry'ego Pottera :)

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do 18 roku życia głównie czytałam Ewę Nowak, Stowarzyszenie wędrujących dżinsów - Ann Brashares, Małgorzatę Budzyńską i wielu, wielu innych w tym panią Rowling.
    A po 18 to już za długo byłoby pisać i ciężko wybrać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na krótkie podpowiedzi dotyczące uzupełnienia biblioteczki :)
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. J. K Rowling uwielbiam. Moja najukochańsza autorka <3
    Drugą autorkę też lubię i przeczytałam wszystkie części Pamiętnika.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosunkowo późno zainteresowałam się Harrym, bo właściwie tuż przed skończeniem 18, ale to nie zmienia faktu, że pokochałam te książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sarah Jio uwielbiam! Mam jej wszystkie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pisarek to Slaughter, Spindler i nowa twarz w polskim kryminale- Marta Matyszczak. Z wymienionych przez Ciebie to tylko Rowling mi się dobrze kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Colleen Hoover, Kim Holden i Sager'a :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wymienionych przez Ciebie autorek czytałam jedynie serię Harrego Pottera J.K. Rowling :)
    Co do moich ulubionych autorek to jest to oczywiście J.K.Rowling, Colleen Hoover, Tess Gerritsen, Lisa Gardner i Camilla Lackberg :)

    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  10. Rowling to moja ulubienica :D
    www.zakladkimadebya.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam prawie wszystkie autorki, które lubisz. Nie słyszałam tylko o Marylin Kaye.
    Ja lubię Brandonsa Sandersona, V.C.Andrews i P. Roth.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń