sobota, 14 listopada 2020

Inspiracje prezentowe na mikołajki i święta - part 2

 Zbliża się grudzień, a wraz z nim mikołajki i święta. Niektórzy z Was zastanawiają się pewnie co, można kupić bliskim. W związku z tym, przygotowałam dla Was kilka propozycji. Podobny post pojawił się już na blogu w 2018 roku (można go zobaczyć tu). 

1. Kalendarz

Ja nie wyobrażam sobie życia bez kalendarza. Dla mnie jest zarówno forma pamiętnika i przypominajki,co się będzie działo w najbliższych dnia.
 Na rok 2020 zdecydowałam się na zakup  Planer taki jak TY od Gabrieli Gargaś. 
Zalety:
-bardzo dużo miejsca na moje własne zapiski
-można go zacząć prowadzić od dowolnego miesiąca

Z kolei Rok dobrych myśli używałam w 2017 roku. Kalendarz ten dostępny stacjonarnie praktycznie w każdej księgarni. Kolorowy, napawający optymizmem.

Niektórzy też sobie cenią kalendarze w małym formacie, które nie zajmują dużo miejsca.



2. Książki o tematyce świątecznej

Książki o tematyce świątecznej idealnie wprowadzą w klimat świąt. 
Na rynku wydawniczym jest masa książek o takiej tematyce. Ja polecam w wydaniu polskich autorów.







3. Dla fanów gatunku kryminał/sensacja/thriller

Dla fanów mocnych wrażeń idealnie sprawdzi dobry kryminał/thriller, np. te na zdjęciach obok.








4. Dla romantyczki

Mój ulubiony romans!

Jest to jedna z tych powieści, przez którą dosłownie się przepływa, a każdą kolejną strona czyta się za zapartym tchem. Treść nasycona jest gamą najróżniejszych emocji  zarówno tych pozytywnych tj. miłość, szczęście, radość oraz negatywnych - smutek, łzy, tęsknota.

Książkę spotkałam ostatnio w wydaniu kieszonkowym w biedronce za 9.99zł.





5. Inne dodatki dla książkoholika/ksiązkoholiczki


Na jesienno-zimowe wieczory idealnie sprawdzą się takie dodatki jak:

-kubek

-zestaw z herbatami

-kocyk

-zakładki

Czyli wszystko to, co umila czytanie. 

Zestawy z herbatami można spotkać w większych sklepach spożywczych. A z kolei przepiękne kocyki widziałam ostatnio w pepco.


6. Świeczki

Klimat zimowym wieczorom dodają wszelkie światełka -a idealnie sprawdzą zestawy z świeczkami, podstawki pod nie, lampki ledowe i inne. 









7. Piżama

Na długie wieczory sprawdzi się również piżama. Ja polecam ze sklepu: sinsay oraz z badshop.







źródło: https://www.sinsay.com/pl/pl/6074a-90m/6074a-90m-p13-pizama-k-2e-si


A Wy jakie pomysły macie na prezenty dla bliskich?

4 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale nie potrafię przyzwyczaić się do kalendarza. Kupuję go co roku, ale zapisuję tylko informacje przez pierwszy tydzień, a potem i tak rzucam go w kąt. Nigdy też nie czytałam książki o tematyce świątecznej w zimę. Może czas to zmienić? U mnie jak co roku dla wszystkich książki na prezent, ale bez niespodzianek. Każdy wybiera taką, jaką akurat chce.
    Pozdrawiam,
    https://recenzuje-od-ksiazki-strony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dostawać książki w prezencie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten planer i bardzo go polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za inspirację!
    Książka to zawsze dobry pomysł na prezent ☺️

    OdpowiedzUsuń