środa, 28 lutego 2018

Podsumowanie czytelnicze lutego 2018


Pod względem czytelniczym, w tym miesiącu jestem z siebie zadowolona. Miałam dużo chęci do czytania. Czasami nawet siedziałam z nosem w książce przez kilka godzin. Zimowa aura podziałała na mnie pozytywnie. Udało mi się przeczytać dziesięć książek. Pierwszy tak dobry miesiąc od wakacji.


Lista książek przeczytanych  w lutym 2018:
1)  Bez pożegnania - Harlan Coben
2)  Szeptucha - Katarzyna Berenika Miszczuk
3) Ciernista róża - Charlotte Link
4) Nieodnaleziona - Remigiusz Mróz
5) Do trzech razy śmierć - Alek Rogoziński
6)Trup na plaży - Aneta Jadowska
7) It ends with us - Collen Hoover
8) Grimm City Wilk - Jakub Ćwiek
9. Ofiara losu - Camilla Läckberg 
10) Dom na plaży - Sarah Jio



Standardowo dominuje gatunek kryminał/sensacja/thriller. Nie jest to nowością, że najbardziej tego typu powieści lubię najbardziej. Wieczorami, takie książki dają mi największe poczucie oderwania od rzeczywistości. Najbardziej mnie pochłaniają.

Książek jest sporo na liście, ale nie były to bardzo grube powieści. Przeważnie mają około 300- 450 stron. Z wyjątkiem powieści Link, która ma prawie 600 stron.

Zaczytanego marca! :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnego wyniku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik i same świetne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnego wyniku i liczę, że twój kolejny miesiąc również taki będzie :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratuluję świetnego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik i super książki :) w marcu polecam sięgnąć po "Dziewczyny chcą się zabawić", świetna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo udało Ci się przeczytać, super :) Z powyższych książek czytałam tylko "It ends with us", która dołączyła do grona moich ulubionych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAŁ! 10 książek to dużo! Zazroszczę, bo ja trochę mniej w tym miesiącu przeczytalam :((( miłego marca!
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ znakomity wynik! Najbardziej ciekawa jestem ,,Szeptuchy"!
    Życzę równie udanego marca! Pozdrowienia! :) włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam żadnej z tych książek. Mam w domu Szeptuchę, ale jakoś leży na półce, to chyba nie jest ksiązka dla mnie.
    Dodaję bloga do obserwowanych, miło tu.

    Zapraszam do siebie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/prostota-sia-codzinnych-rytuaow-brooke.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wynik! Z powyższych czytałam jedynie Hoover, ale z pewnością po którąś jeszcze kiedyś sięgnę ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik! Gratuluję. Czytałam pozycje 2 i 10 z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy luty za Tobą :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku, pomimo krótkiego miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń