piątek, 2 lutego 2018

Podsumowanie czytelnicze stycznia 2018

Pod względem czytelniczym, styczeń wypadł bardzo słabo. Udało mi się w całości przeczytać trzy książki  + jedną zaczęłam, ale nie skończyłam.

Tak prezentuje się styczniowy stosik


Przeczytałam:
1. Marcie Steele - Druga szansa
2. Remigiusz Mróz - Trawers
3. Magdalena Stachula - Idealna

Zaczęłam czytać, ale nie skończyłam
1. John Lier Horst - Ślepy trop

Powieści Mroza, są tego typu książkami, po które mogę sięgać w ciemno. Są idealnymi pozycjami, kiedy chcę przeczytać coś, po czym mogę zrelaksować po całym dniu. 
Z kolei Idealna Magdy Stachuli, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Śmiało mogę stwierdzić, że jest lepsza od Trzeciej.
Natomiast Druga szansa była dla mnie oderwaniem od rzeczywistości. :D
No i Ślepy trop jak dla mnie klapa. Nie mogę się wciągnąć w jego treść. Śledztwo tak wolno toczy się...Mimo to,  dam Horstowi szansę w przyszłości.

Pozdrawiam
Zaczytanego lutego Wam życzę! :)

13 komentarzy:

  1. Twórczość Mroza jeszcze przede mną. Tobie również życzę udanego lutego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycja 2 to obszerna powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugą szansę również mam w planach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie Idealna, juz od dawna za mną chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Trawers" jak i całą twórczość Mroza.
    Od Stachuli czytałam "Trzecią" i bardzomi się podobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że trzy pozycje to świetny wynik. Ja odkąd po macierzyńkim wróciłam do pracy z trudem wyrabiam taką normę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie znam, a Mroza poznawać nie mam zamiaru 🙄

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej intryguje mnie powieść Stachuli :)

    Pozdrawiam,
    toukie z http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com 💘

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych pozycji, chociaż o Mrozie dużo słyszałam i mam zamiar poznać jego twórczość.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z powieściami Mroza mam dokładnie tak samo :D Nawet nie sprawdzam opinii w internecie, tylko biorę w ciemno :D "Przewieszenie" i "Trawers bardzo mi się podobały, ale jednak moje serce skradła Chyłka i spółka <3
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze okazji przeczytać twórczości Mroza. Ostatnio o nim tak głośno, że będę musiała się w końcu za coś zabrać. Mi w styczniu udało się dobić do 6 tytułów. Ale już widzę, że luty rozpoczął się marniej! :/


    Pozdrawiam, poprostualeksandraa

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna za mną, ale nie jestem do końca usatysfakcjonowana. Zobaczymy, co będzie z Trzecią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie samej styczeń też nie był dobry, przeczytałam tylko dwie ksiazki, ale mam nadzieję, że w lutym nadrobię. :)

    OdpowiedzUsuń