czwartek, 15 lutego 2018

Plany czytelnicze :)

Witajcie!
Dzisiejszy post dotyczy moich planów czytelniczych. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do przeczytania.

1. Klasyka

Czytam głównie literaturę współczesną. :D Jednak myślę, że warto w końcu przeczytać kilka klasyków. W najbliższym czasie zamierzam sięgnąć po:
-Anioły i Demony - Dan Brown
-Wichrowe wzgórza - Emily Jane Brontë
-Duma i uprzedzenie - Jane Austen





2. Popularne w blogosferze
Są pewni autorzy, o których często można przeczytać w blogosferze. Postanowiłam zwrócić uwagę na:
-Cień wiatru -  - Autor bardzo często polecany, nie tylko w internecie, ale i życiu realnym
-Do trzech razy śmierć - Alek Rogoziński - komedia kryminalna? Brzmi ciekawie
-Ofiara losu - Camilla Läckberg - czyli czwarty tom cyklu o Fjällbace 


3. Autorki romantyczne
Moje ulubione autorki romantyczne.
-Skaza - Cecelia Ahern i jej twórczość w nieco innym wydaniu;  w romansach sprawdzała się znakomicie. 
-Dom na jeziorze - Sarah Jio - mam nadzieje, że ta pozycja również mi się spodoba jak inne jej autorstwa














Wymienione tytuły wszystkie są z bibliotek, a w swojej domowej biblioteczce mam  kilka nieprzeczytanych książek. Także wybór powieści do przeczytania jest spory! :D Potrzebny tylko czas i chęć!








4 komentarze:

  1. W takim razie życzę Ci dużo czasu i chęci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedną powieść Sarahy Jio. Były to chyba "Marcowe fiolki" i bardzo mi się podobało. Chętnie przeczytam coś jeszcze jej autorstwa! Koniecznie daj znać jak już ją przeczytasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To polecam szczególnie "Cień wiatru". Ja mam właśnie w planach przeczytać go drugi raz...

    OdpowiedzUsuń