piątek, 3 listopada 2017

Przeczytane w październiku 2017

Witajcie!

Październik minął tak szybko.  Zaczęliśmy sezon zimowy, a dobra książka, ciepły kocyk oraz gorąca herbata to idealny zestaw na ten  czas.

W październiku przeczytałam 5 książek!
1. „Oskarżenie” – Remigiusz Mróz
2. „Ślady” – Jakub Małecki
3. „Bad mommy. Zła mama” – Tarryn Fisher
4. „Więcej czerwieni” – Katarzyna Puzyńska
5. „Ekspozycja” Remigiusz Mróz



Lubię styl pisania Remigiusza Mroza, więc chętnie po niego sięgam. Ostatnio skończyłam cykl z Joanną Chyłką, a zaczęłam tetralogię z komisarzem Forstem. Ponadto z miłą chęcią, wróciłam do serii o Lipowie . A w związku z aktywnym korzystaniem z portalu czytam pierwszy.pl przeczytałam także „Ślady” Małeckiego oraz „Bad mommy” Tarryn Fisher. Pierwsza z tych pozycji, wywołuje wiele refleksji i z pewnością warto się na nią skusić. Z kolei powieść Fisher, wiąże się z ciekawym portretem głównej bohaterki.

Wszystkie książki mi się podobały.  Tym razem nie wybiorę najlepszej, a polecam wszystkie. Kryminał/thriller/sensacja ulubiony gatunek, dlatego też głównie przeważają te książki w podsumowaniu.

Stosik książek do przeczytania powiększa się w szybkim tempie, a czasu tak mało. J

Poza tym to jestem w oczekiwaniu na dłuższe wolne! :D


Pozdrawiam i zaczytanego listopada życzę.

11 komentarzy:

  1. Świetny wynik.Nie czytałam żadnej z tych książek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Ja do tej pory miałam do czynienia jedynie z "Bad mommy", ale mam w planach również "Oskarżenie" :))
    Pozdrawiam, Karolina
    blondiebooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Bad mommy i Ślady i obie książki bardzo mi się podobały. ;) Pozostałych z Twojej listy nie mam w planach.
    Udanego listopada! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję czytelniczego wyniku i życzę równie udanego książkowego listopada!

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięć książek to świetny wynik! Pewnie w listopadzie będzie jeszcze lepiej z uwagi na wolne, trzymam kciuki za dobry miesiąc czytelniczy:)

    Pozdrawiam,
    Ania z https://ksiazkowe-podroze-w-chmurach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik ;) ja już w sumie przestałam liczyć ile książek przeczytałam, ale to tylko dlatego, że ostatnio miałam zbyt dużą przerwę w czytaniu i nie wiem w jakim miesiącu daną książkę czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekspozycję i Oskarżenie też czytałam, a raczej pochłonełam :D a jeśli chodzi o portal czytampierwszy to też jedną książkę z tamtąd czytam, ale jakoś nie idzie mi czytanie na komuterze, zdecydowanie wole papiernicze wersje lub takie e-booki które łatwo się czyta a nie w takiej warsji jak są tam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bad Mommy to mój priorytet jeszcze w tym roku!

    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładny wynik:) gratulacje i jeszcze bardziej zaczytanego listopada!

    OdpowiedzUsuń