sobota, 7 października 2017

Plany czytelnicze na najbliższy czas

Witajcie! :)

W mojej biblioteczce mam jeszcze kilka książek, których do tej pory nie przeczytałam, ani nawet nie zaczęłam. Niektóre z nich leżą kilka miesięcy na półce i się kurzą.
W najbliższym czasie zamierzam przeczytać:

1.  S. K Tramayne - "Bliźnięta z lodu" - zakupione podczas promocji w biedronce

 Remigiusz Mróz:
2. "Ekspozycja" - najpierw nabyłam dwie poprzednie części, więc do kompletu kupiłam pierwszy tom
3."Przewieszenie" - również udane zakupy w biedronce
4. "Trawers" - tu także

Harlan Coben - W związku, że już mi niewiele książek tego autora zostało do przeczytania. To gdy, jakąś spotykam w przyzwoitej cenie, decyduje się na niej zakup.
5. "Odnaleziony"
6. "Bez pożegnania"
7. Zostań przy mnie"

8.  Asa Larson - " Burza Słoneczna" - wypożyczona w bibliotece, niecały miesiąc czeka na swoją kolej.



Ponadto, jestem zarejestrowana w portalu czytampierwszy.pl. Dzięki niemu planuje przeczytać:
9. Taryn Fisher - "Bad Mommy. Zła mama".
10. Anna Gruszczyńska Toon De Kock - "Ja wersja 2.0." - lubię poradniki, a ten jest krótki, więc pewnie wybiorę, go w wersji elektronicznej.

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Poza tym planuje jeszcze w październiku wypad do biblioteki, gdzie będę rozglądać się za twórczością:  Coolen Hoover, Jodi Picult.   Aczkolwiek znając siebie to pewnie coś innego wpadnie mi w oko.

A Wy jakie plany czytelnicze, macie na najbliższy czas? :)

19 komentarzy:

  1. Myślałam nad tym portalem, ale... szczerze mówiąc, wole swoja niezależność. I tak piętrzy mi się papier do przeczytania, a oczy męczyć mi się nie chce XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe plany. Coben, Mróz - autorzy których lubię. Ja mam w planach w najbliższych dniach poznać serię Rywalek, która jest chwalona, dokończyć serię Lux :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pozycje do przeczytania. Życzę zaczytanego miesiąca.
    Ja mam zamiar przeczytać 4 książki i mam nadzieję, że mi się to uda.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje plany czytelnicze legły w gruzach we wrześniu i teraz pewnie też legną, ponieważ brak czasu robi swoje :/
    https://biblioteczkanaszpilkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz duże plany :P Trzymam kciuki za ich udanie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uderzasz głównie w kryminały/thrillery, ja w tym miesiącu siedzę w romansach, trzeba rozgrzać się jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne plany czytelnicze, widzę, że jesiennie królują kryminały, to podobnie jak u mnie!
    i choć za Cobenem nie przepadam, to faktycznie książki z tej serii, które posiadasz można czasem dostać w naprawdę świetnych cenach!

    Życzę powodzenia przy realizacji planów :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźne plany czytelnicze. Coben i Mróz jak najbardziej również w moim guście. Pogoda sprzyja czytaniu choć ja najbardziej lubię czytać latem na tarasie czy w parku.
    Jesień u mnie raczej obfituje w kryminały jednak mam w planach przeczytać książkę o Ani Przybylskiej oraz najnowsza książkę Magdaleny Majcher.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznij od Mroza bo nie wiem czy warto sięgać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie czytam "Bliźnięta z lodu" i muszę przyznać, że jest to bardzo wciągająca i intrygująca powieść. Jestem bardzo ciekawa jak wszystko się rozwinie, bo jestem w połowie i już mam ciarki ;)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam serię z komisarzem Forstem. Choć sama uważam, że pierwsza część jest najsłabsza. Dzięki towarzystwu bookstagrmowemu nie zniechęciłam się i czytałam dalej. "Przewieszenie" i "Trawers" są już dużo lepsze.
    Ciągle też z tyłu głowy mam książki Coben. Od dłuższego czasu chcę zacząć je czytać. Jaki tytuł polecasz? Może w październiku w końcu mi sie uda.

    Ja na ten miesiąc nie mam żadnych planów. Na razie słabo mi idzie czytanie. Więc jedyny plan to wziąć się w garść! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam się podpisać. Żebyś nie dostała roztrojenia jaźni - Ola :)

      Usuń
  12. Ja chciałabym oczywiście przeczytać "Labirynt duchów"! Ale pewnie zanim książka wpadnie w moje łapki, to przeczytam kilka innych po drodze.... A za dużo nie planuje, bo niestety życie weryfikuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. W biedronce można znaleźć wiele ciekawych książek - jak widzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W planach mam masę książek, ale głównie czekam na świąteczne nowości :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe plany, życzę powodzenia w ich realizacji.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo dobrego słyszałam o książce "Bliźnięta z lodu" i mam nadzieję, że uda mi się ją wkrótce zdobyć! :-)
    Cobena jeszcze nie czytałam, ale to moje klimaty, więc czas najwyższy to nadrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń