niedziela, 1 kwietnia 2018

Plany czytelnicze


Dzisiaj przygotowałam dla Was plany czytelnicze na najbliższy czas.  Zapraszam do przeczytania!




"Wotum nieufności", "Większość bezwzględna" oraz "Deniwelacja" - czyli książki autorstwa Remigiusza Mroza, których do tej pory nie czytałam.  Ostatniej części tetralogii z Forstem jest bardzo ciekawa :D A gdy ją przeczytam biorę się za cykl W kręgach władzy.




Tyle pozytywnych opinii słyszałam o twórczości Kim Holden, że aż sama postanowiłam przekonać się i wyrobić sobie własne zdanie. A w tym celu zamierzam przeczytać słynnego "Promyczka" oraz "O wiele więcej". 






Od portalu czytam pierwszy w marcu dostałam aż trzy książki.  "Ja wesja 2.0", który stopniowo czytam i wypełniam. Jest na tyle obszerny, że jeszcze sporo czasu zajmie mi szczegółowe zapoznanie z nim.  Z kolei "Zmiana" jest drugim tomem cyklu The perfect game. Natomiast "Zakazane życzenie" od dawna mnie kusiło.






"Córeczka" i "Obce dziecko" to thrillery upolowane w biedronce w okazyjnej cenie. Ulubiony klimat, dlaczego by nie przeczytać :D








"Czereśnie muszą być dwie", "Niemiecki bękart", "Wielbiciel", "Poszukiwana" to pozycje wypożyczone w bibliotece. Mam nadzieję, że będą mi się podobać.











    Harlan Coben jest kolejnym moim ulubionym autorem. Postanowiłam kiedyś, że przeczytam wszystkie książki jego autorstwa. W najbliższym czasie sięgnę po "Bez skrupułów", "W domu" oraz "Zostań przy mnie" :)




Stos do przeczytania jest duży, jednak z czasem będzie się pomniejszał. Czytaliście jakieś książki z wymienionych przeze mnie? Jeśli tak, podzielcie się opinią o nich.

16 komentarzy:

  1. Życzę ci, abyś przeczytała wszystkie książki z tej listy. Nie miałam okazji sięgnąć po żadną z tych pozycji, ale na twórczość Kim Holden kiedyś się pokuszę ;)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak polecam bardzo Promyczka :D Hm, będąc w bibliotece sama muszę chyba znaleźć coś Cobena, bo również chciałam przeczytać jego wszystkie ksiazki, chociaz mi już niewiele zostało. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąco polecam Cobena, Obce dziecko i Promyczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie czytałam ani nie planuję w najbliższym czasie przeczytać wymienionych książek. Dziś ułożyłam sobie jednak stosik na nadchodzacy miesiąc i w sumie znalazła się w nim sama fantastyka i takie pozycje jak "Okrutna pieśń", "Kroniki Jaaru" czy "Pierwszy róg".

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Zakazane życzenie" i ogromnie mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój plan na ten rok to wszystkie książki Mroza, które mam jeszcze Nieprzeczytane na półce 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, ja sama nie robię takich planów. Z książek, które wymieniłaś czytałam tylko Promyczka i mi się podobał.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje - mam nadzieję że Ci się uda je wszystkie przeczytać:)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to w sumie w końcu chciałabym zapoznać się z twórczością Cobena...

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszukiwana - książka, która dowodzi niesamowitej pomysłowości autora, umiejętności tworzenia wielopłaszczyznowych powieści i wywoływania mnóstwa emocjonujących wrażeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytaj "W kręgach władzy"! Najlepsza seria Mroza Pełna emocji, cudownych bohaterów i zwrotów akcji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam "Promyczka", chociaż język w tej książce jest dosyć męczący, można się przyzwyczaić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Za Cobena sama muszę się zabrać. Aż wstyd, że przeczytałam dotąd zaledwie jedną książkę jego autorstwa.
    A do Remigiusza Mroza się zraziłam już :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dłuższy czas przymierzam się do przeczytania książki Harlana Cobena - muszę w końcu to zrobić! :) Trzymam kciuki za przeczytanie wszystkiego co sobie zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny plan, same dobre pozycje:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  16. To w takim razie czekam na Twoje wrażenia z "czereśni...", mi ta książka się bardzo podobała:) więc będę czekać:)

    OdpowiedzUsuń