wtorek, 9 maja 2023

Druciarz - Krzysztof Jóźwik

Po krótkiej przerwie od kryminałów, przyszedł czas nadrobić zaległości. Zdecydowałam się przeczytać kolejną książkę autorstwa Krzysztofa Jóźwika, a mianowicie w moje ręce wpadł Druciarz. Po zachwytach nad Chwastami, byłam niesamowicie ciekawa co tym razem, przygotował dla czytelnika pisarz. 
Druciarz jest drugim tomem serii Puławskiej. Nie czytałam poprzedniego tomu, ale nie przeszkadzało mi to w odbiorze w książki. 
Największym plusem książki jest genialna skonstruowana intryga. Autor bardzo skutecznie mylił tropy, nie byłam w stanie przewidzieć tożsamości tytułowego Druciarza. Porter mordercy również został świetnie wykreowany. Doceniam za oryginalną i bardzo brutalną zbrodnię. Motyw działania również jest znany. Zabójstwo przemyślane i idealnie zaplanowane.
Treść oprócz wydarzeń teraźniejszych, zawiera również fragmenty z przeszłości. Podrozdziały są krótkie, a autor nie zanudza czytelnika masą niepotrzebnych informacji. Narracja jest przedstawiona z perspektywy kilku bohaterów, a dzięki takiemu zabiegowi trudno oderwać się od lektury. Wszystkie puzzle łączą się w zgrabną i spójną całość. 
 Druciarz zawiera w sobie wszystko, czego oczekuje od dobrego kryminału. Ciekawa fabuła, wodzenie czytelnika za nos, makabryczne zbrodnie! 






5 komentarzy:

  1. Już wiem, że przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nadal przerwa od kryminałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, kiedy w książce pojawia się świetna intryga. Zwłaszcza w kryminale. W wolnej chwili chętnie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie, lubię takie kryminały 😊

    OdpowiedzUsuń