poniedziałek, 14 stycznia 2019

Podsumowanie czytelnicze 2018 roku


 Zaczął się 2019 rok, dlatego tez, postanowiłam (podobnie jak rok temu) podsumować miniony rok pod kątem czytelniczym. A więc zacznę od tego, że 2018 udało mi się przeczytać  57 książek.  Taki wynik zupełnie mnie satysfakcjonuje. Książki, które czytam to głównie kryminały/thrillery, ale w tym roku również bardzo chętnie sięgałam po romanse. 

#Thebestofnine wskazuje na to, życiu  najczęściej sięgam po twórczość Remigiusza Mroza, (lub też zdjęcia jego książek są najbardziej lubiane przez innych na instagramie. To, że lubię książki tego Pana, jest wiadome praktycznie od początku istnienia bloga. 
Cykl o Lipowie, Katarzyny Puzyńskiej został odkryty 2017 roku i do tej pory się nim zachwycam! :D
"Za zamkniętymi drzwiami" zbyt przereklamowany bestseller.  A więcej informacji znajdziecie tutaj.
Tak jak masę innych czytelników, tak i mnie Promyczek mocno wzruszył i poruszył .







W tym roku na szczególną uwagę zasługują: (kolejność przypadkowa):
- Magdalena Witkiewicz  - przeczytałam książkę "Czereśnie zawsze muszą być dwie" i po prostu przepadłam. Autorka tworzy mega poruszające historię, takie od których trudno się oderwać.
-Chris Carter - thrillery jego autorstwa są na mega wysokim poziomie. Są to książki, po których zdecydowanie mogę stwierdzić, że czytam thriller z prawdziwego zdarzenia.
-Dan Brown i Carlos Rufus Zafón - klasyka w najlepszej jakości,
-Kim Holden - i "Promyczek", który zdecydowanie wstrząsnął moim sercem. 



Dziękuję za uwagę! A Wy jak wspominacie 2018 rok?




10 komentarzy:

  1. Gratuluję satysfakcjonującego Cię wyniku czytelniczego. 😊 Kocham Promyczka. 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zwrócić uwagę na autorów, których szczególnie polecasz.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik czytelniczy ;). Nie znam jeszcze polecanych przez Ciebie autorów, oprócz Zafona, którego twórczość uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałem dużo dobrego o "Czereśnie zawsze muszą być dwie", a więc pewnie kiedyś to przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś zadowolona ze swojego wyniku przeczytanych książek.
    Również bardzo lubię cykl o Lipowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. /gratuluje wyniku i życzą zaczytanego 2019 roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie że wynik Cię satysfakcjonuje, ja też jestem zchwycona serią o Lipowie

    OdpowiedzUsuń
  8. "Czereśnie..." też mnie oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię kryminały/thrillery i czytam ich najwięcej ;) Powodzenia z wynikami także w nowym roku, samych super książek!

    OdpowiedzUsuń