piątek, 5 października 2018

Podsumowanie lipca/sierpnia/września 2018! :D

Początek października, więc nastał czas, na małe podsumowanie ostatnich trzech miesięcy. Czas ten minął bardzo szybko, został w maksymalny sposób wykorzystany

1. Max Czornyj - "Grzech"
2.Camilla Läckberg - "Syrenka"
3. Jeffery Deaver - "Kolekcjoner kości"
4. Magdalena Witkiewicz - "Ósmy cud świata"
5. Magdalena Witkiewicz - "Po prostu bądź"
6. Kim Holden - "Gus"
7. Jojo Moyes - "Kiedy odszedłeś"
8. Remigiusz Mróz- "Hashtag"
9. Remigiusz Mróz- "Kontratyp":D






Dawniej taką ilość książek przeczytałam w ciąg miesiąca. Natomiast przez ostatnie trzy miesiące, mało czasu spędzałam w domu. A gdy już w nim byłam, często padałam ze zmęczenia i usypiałam w szybkim czasie.  Lubię czytać, jest to jedna z moim największych pasji! Aczkolwiek w ostatnim czasie bardziej ciągnęło mnie w stronę innych aktywności, nie tylko książki.

Myślę, że niektórzy z Was już wiedzą, że jestem fanką Mroza. Dlatego też,gdy pojawiają się nowe książki jego autorstwa, pochłaniam je w szybkim czasie. A do grona moich ulubionych autorek mogę również zaliczyć Magdalenę Witkiewicz!:D Przy książce "Po prostu bądź", poczułam się niesamowicie poruszona. 

Dokładnie, 8 sierpnia mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny! Aż sama jestem w szoku, że nie poddałam się do tej pory. I mam szczerą nadzieję, że jeszcze dłużej przetrwam w blogosferze. Blogowanie daje mi masę radości, a dzielenie się własną opinią o przeczytanych książkach, jeszcze bardziej cieszy.

I na sam koniec, życzę Wam zaczytanej jesieni w książkach, z ciepłym kocykiem i gorącą herbata!


7 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik. nie udało się przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się boję robić moje podsumowanie ostatniego miesiąca. I tak gratuluje wyniku.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje urodzin. Ja za 2 tygodnie będę obchodzić 7 - jak ten czas szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie też zaczytanej jesieni życzę ;). 9 książek to też dobry wynik, zwłaszcza, jak się ma mało czasu na czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie interesuje pozycja "Hashtag" Mroza. Mam nadzieje, że przeczytam :) Ja również w tych miesiącach miałam mało czasu na czytanie mimo, że to miesiące wakacyjne :(

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym okresie niestety mało przeczytałam książek.. Mam nadzieję, że listopad i grudzień u mnie lepiej wypadną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim gratuluję urodzin bloga i życzę jeszcze wielu kolejnych! A u mnie z kolei czytanie kuleje przez brak czasu, właściwie cały czas jestem w niedoczasie...

    OdpowiedzUsuń